стоматология киев цены недорогоЕфективне видалення зубного каменю - Стоматологія Низьких Цін Київ

Ефективне видалення зубного каменю

белый камень

Для правильного догляду за станом зубів і запобігання карієсу наш стоматологічний кабінет в Києві рекомендує проводити ультразвукову чистку зубів (видалення зубного каменю) не рідше двох разів на рік.

Що таке ультразвукова чистка?

Чищення зубів ультразвуковим скалером — одна з недорогих стоматологічних процедур, яка видаляє зубний камінь, який створюється накопиченням частинок їжі і бактеріального нальоту. В нашій стоматологічній клініці в Києві ми виконуємо видалення зубного каменю самим нешкідливим і безболісним методом.

Насадка ультразвукового скалера видає коливання високої частоти, від яких молекули повітря стискаються і вибухають поруч з каменем, змушуючи його кришитися і відпадати від емалі зуба. Ультразвуковий скалер також вбиває бактерії. Процедура абсолютно безболісна завдяки водяному охолодженню.

Зубний камінь викликає карієс і пародонтоз, через що Ви можете втратити зуби.

Чи відбіляться  зуби після ультразвукової чистки?

Ні. Темний колір зубів викликаний нальотом — тонким пористим покриттям всієї емалі зуба, який утворений з бактерій, залишків їжі і барвників (смола від сигарет, пігменти чаю, кави, червоного вина).

Освітлити зуби можна за допомогою содоструйної чистки апаратом Еір Флоу. Він змиває наліт за допомогою потоку води з дрібнодисперсного содою, також дезінфікує ясенні кишені.

Після содоструйної чистки зубів

• зникає неприємний запах з рота,
  • знижується ризик виникнення карієсу,
  • знімається запалення ясен,
  • є основною профілактикою пародонтозу.

Хто видаляє камінь (проводить професійну чистку зубів)?

Професійне чищення зубів — це процедура профілактичної стоматології та естетичної стоматології, яку стоматолог або зубний гігієніст може виконувати в кабінеті стоматолога.

Зубний наліт і камінь утворюються постійно, тому ультразвукова і содоструйна чистки — це універсальне лікування, яке проводиться регулярно і превентивно.

Професійне чищення повинно проводиться раз на рік всіма пацієнтами, які хочуть зберегти здоров’я зубів і ясен.

Стоматолог може рекомендувати зняття зубного нальоту і видалення зубного каменю частіше, ніж раз на рік, пацієнтам, які:

• курять сигарети
  • п’ють каву і чай, червоне вино
  • схильні до гострого карієсу зубів і пародонтозу
  • мають захворювання травної або ендокринної системи
  • носять ортодонтичні апарати

Щоб правильно діагностувати наявність зубного каменю, ви повинні пройти стоматологічну діагностику в стоматологічному кабінеті. Пацієнту буває складно помітити зубний камінь, адже він буває білого кольору, утворюється в важкодоступних місцях або під яснами.

Попередження утворення зубного каменю

Кожен пацієнт може індивідуально уповільнити процес утворення зубного каменю. Однак утворення каменів — це процес, який є результатом нашого повсякденного життя. Тому позбутися від нього раз і на завжди неможливо.

Профілактика зубного каменю:

• Щоденна ретельна гігієна порожнини рота
  • Правильно підібрані зубна щітка і паста
  • Фторування зубів
  • Полоскання рота після кожного прийому іжі
  • Використання іригаційної системи