стоматология киев цены недорогоЛікування періодонтиту Київ - низкие цены. Якісно і недорого!

лікування періодонтиту київ

Лікування періодонтиту Київ

Періодонтит — це запалення тканини навколо кінчика кореня зуба. Найпоширеніша причина періодонтиту — запущений пульпіт (запалення нерва зуба). Інфекція з каналів кореня зуба поширюється і вражає інші тканини. У більшості випадків симптоми періодонтиту спершу не дуже виражені, можуть виникати болючі відчуття під час натискання на зуб. На наявність періодонтиту може вказувати те, що зуб довгий час болів, а потім сам «пройшов». З часом під зубом накопичується гній. Виникає сильна пульсуюча біль. Ясна в області кореня зуба опухають, тверднуть і червоніють. У пацієнта може піднятися температура тіла до 37-38 ° C.

Лікування періодонтиту Київ включають в себе:

ПЕРША ДОПОМОГА — яка спрямована на усунення болю і запобігання нагноєнню: дренаж (відкривається зуб, промиваються канали кореня зуба для усунення гною і можливості його відтоку).

Хірургічні методи лікування періодонтиту Київ включають в себе установку дренажу.

Пацієнтам призначаються полоскання антисептичними засобами і антибіотики.

Іноді потрібна резекція кореня зуба (видалення зараженого кінчика кореня зуба).

Потім проводиться лікування каналів кореня зуба, вони промиваються, пломбуються, зуб реставрується композитною пломбою або накривається зубною коронкою.

Якщо не вдається зупинити запалення — зуб видаляють.

Періодонтит може призвести до запалення кістки щелепи (периоститу). Також інфекція через кровоносну систему може поширитися по всьому організму людини.

Для того, щоб не допустити виникнення періодонтиту слід вчасно лікувати карієс і пульпіт, проходити профілактичний огляд у стоматолога двічі на рік.

Усі процедури в нашій стоматологічній клініці Києва проводяться під місцевою анестезією і абсолютно безболісні. Низькі ціни на стоматологічні послуги дозволяють повернути здоров’я всім нашим пацієнтам. Наша стоматологія Київ має сучасне обладнання та якісні матеріали, які зумовлюють високу ефективність стоматологічного лікування, що відображено в безлічі позитивних відгуків від вдячних пацієнтів.

лікування періодонтиту київ

Хмарка тегів: стоматології києва, періодонтит, пульпіт, хірургічні методи лікування періодонтиту, резекція кореня зуба, лікування каналів кореня зуба, реставрація зуба, зубна коронка, видалення зуба, періостит, профілактичний огляд у стоматолога, карієс, стоматологічна поліклініка, київ, низькі ціни, безболісно, стоматологічні послуги, стоматологічне лікування відгуки, стоматологія київ, вкладка, лікар, київ, коронка, лікування періодонтиту київ, лікування періодонтиту, періодонтит, пломба, стоматолог, стоматолог київ, реставрація зуів