стоматология киев цены недорогоЛікування пульпіту Київ. Низька ціна! Якісно! Зберегти зуб живим!

лікування пульпіту київ

Лікування пульпіту Київ

Наша стоматологія Київ здійснює лікування пульпіту, періодонтиту та переліковування каналів кореня зуба за низькими цінами. Ми цінуємо свою репутацію, тому наша стоматологічна клініка в Києві оснащена сучасним обладнанням, ми використовуємо найкращі матеріали, завдяки чому пацієнти залишають тільки позитивні відгуки про якість стоматологічних послуг у нас.

Лікування кореневих каналів зберігає в середньому 17 мільйонів зубів щороку. Зберегти зуб і зупинити біль — звучить краще, ніж видалення зуба, чи не так?

Що таке лікування пульпіту (кореневих каналів)?

Метою лікування кореневого каналу є видалення зараженої або ураженої пульпи (пучок з кровоносних судин і нерва). Якщо канал не лікувати, зуб буде видалено. Пульпіт може дати загострення — періодонтит (запалення тканин навколо зуба) і періостит (запалення кістки щелепи).

Стоматологи в нашій стоматологічній поліклініці зроблять усе, щоб зберегти Ваші зуби. Якщо відсутній зуб, сусідні зуби змінять своє положення через більш високе навантаження.

Якщо не лікувати пульпіт, Ви не тільки втратите зуб, інфекція може вразити інші органи.

Іноді біль може пройти сам, але це не ознака того, що зуб вилікувався. Це значить, що помер нерв, але інфекція поширюється далі. З часом біль виникне знову, під зубом почне збиратися гній.

Слід негайно звернутися до стоматолога, якщо у Вас виникає біль при накушуванні на зуб, зуб реагує на холодне, гаряче, кисле і солодке, з’явився набряк ясен, Ви бачите руйнування зуба.

Лікування пульпіту Київ здійснюється за кілька відвідувань стоматолога — залежно від складності обробки і кількості каналів.

Етапи лікування пульпіту

При першому відвідуванні Вам зроблять прицільний рентген знімок зуба. У зубі буде встановлена лікувальна прокладка, яка вбиває нерв та інфекцію. Зверху зуб закривається тимчасовою пломбою.

Потім канал кореня зуба очищається від ураженої тканини і витягується нерв, пломбуються канали кореня зуба, а  зуб реставрується. Якщо зуб сильно зруйнований, стоматолог може накрити його коронкою. У нашій стоматологічній клініці виготовляються металеві і металокерамічні зубні коронки.

Усі процедури проводяться під місцевою анестезією й абсолютно безболісні. Після лікування пульпіту Київ робиться повторний рентген знімок зуба, щоб підтвердити успішність лікування. Зуб, з якого витягнутий нерв, називається «мертвим зубом».

Профілактика пульпіту

Для того, щоб не допустити виникнення пульпіту, слід проходити огляд у стоматолога кожні півроку, регулярно виконувати професійну чистку зубів і негайно лікувати карієс. Запишіться на безкоштовну консультацію стоматолога в нашу стоматологічну клініку в Києві та дізнайтеся докладніше про методи лікування пульпіту Київ. Ми приємно здивуємо Вас низькою вартістю стоматологічного лікування.

лікування пульпіту київ

Хмарка тегів: стоматологія київ, стоматологічна поліклініка, київ, стоматологічні послуги, низька вартість, відгуки, стоматолог, зубний камінь, карієс, безболісно, безкоштовна консультація, стоматологічна клініка, лікування каналів кореня зуба, переліковування каналів кореня зуба, низькі ціни, видалення зуба, пульпіт, періодонтит, періостит, рентген знімок зуба, реставрація зуба, металеві коронки, металокерамічні коронки, професійна чистка зубів, зубні коронки, ціни, вартість, лікування пульпіту київ