стоматология киев цены недорогоСтоматологічні послуги Київ. Якісно і недорого! Ціни.

стоматологічні послуги київ

Стоматологічні послуги ціни в Києві

Стоматологія в Києві надає послуги за низькими цінами.

Якісно і недорого!

Наш стоматолог в Київі недорого надає широкий спектр стоматологічних послуг. Стоматологія Київ має терапевтичне, хірургічне, ортопедичне відділення. У стоматологічній поліклініці є своя зуботехнічна лабораторія, що дозволяє виготовляти всі види  протезування зубів Київ швидко, якісно і за низькими цінами.

Послуги терапевтичної стоматології

Стоматолог  загальної практики проводить діагностику і лікування захворювань твердих і м’яких тканин порожнини рота. Займається лікуванням захворювань зубів і ясен, знімає тверді і м’які відкладення з зубів, відбілює зуби. Стоматолог Київ недорого терапевт — це фахівець, який займається загальним лікуванням зубів, головним чином карієс, пульпіт і періодонтит. Він веде первинний прийом, ставить діагноз, лікує зуби, направляє на рентген, готує порожнину рота під протезування зубів Київ.

Лікар стоматолог терапевт проводить:

Лікування зубів Київ — пломбування каріозних порожнин. Ми використовуємо різні матеріали для пломб (фотополімерні, склоіономірні, пломби хімічного затвердіння).

Лікування каналів коренів зубів (переліковування) — видалення запаленого «нерва зуба».

Депульпування (видалення з зуба нерва) зубів за спеціальними показаннями.

Реставрацію (відновлення, «нарощування») форми зубів прямим способом (безпосередньо в порожнині рота пацієнта).

Знімає зубний камінь ультразвуковим скалером і зубний наліт апаратом Air Flow, потім здійснює відбілювання зубів Київ.

Послуги ортопедичної стоматології

Ортопед стоматолог  відновлює відсутні зуби за допомогою ортопедичних конструкцій (коронки, мостоподібні протези, знімні зубні протези). У нашій стоматологічній поліклініці виготовляються всі види знімного і незнімного протезування.

Послуги стоматолога ортодонта

Ортодонт стоматолог Київ недорого діагностує, запобігає і лікує порушення росту і розвитку щелеп і зубів і порушень положення зубів. Він встановлює дужки і брекети для виправлення прикусу.

Послуги пародонтолога

Парадонтолог лікує захворювання опорних тканин зубів (пародонтоз, пародонтит). Такі захворювання можуть викликати рухливість, переміщення і випадання здорових зубів. Основними симптомами захворювань пародонту є оголені шийки зубів і кровоточивість ясен.

Послуги хірургічної стоматології

Хірург стоматолог Київ недорого проводить хірургічні процедури в стоматології. Хірург стоматолог Київ виконує такі операції як оперативне видалення зубів, апіектомія, альвеопластика і багато інших.

Імплантолог займається відновленням відсутніх зубів за допомогою зубних імплантів, які імплантуються в щелепні кісти і служать опорою для керамічних коронок.

Послуги дитячого стоматолога

Дитячий стоматолог Київ недорого проводить діагностику, лікування та профілактику захворювань порожнини рота у дітей, в першу чергу, карієсу. Дитячий стоматолог Київ знайомить дитину зі стоматологічним лікуванням, допомагає подолати страх перед стоматологічним обладнанням та інструментами.

Ціни на стоматологічні послуги

Стоматологічні послуги Київ в нашій стоматології Києва надаються за низькими цінами. Пацієнти залишають позитивні відгуки про якість стоматологічного лікування у нас. Ми надаємо стоматологічну допомогу на найвищому рівні, у відповідності з останніми міжнародними стандартами. Для нас важлива безпека пацієнтів, тому ми використовуємо матеріали та обладнання, що завоювали найкращі відгуки в світі. У нас найвищий рівень стерилізації інструментів, в стоматологічних кабінетах постійно працюють ультрафіолетові рециркулятори.

Хмарка тегів: air flow, імплантат, апарат air flow, безболісно, безкоштовна консультація, брекет система, брекети, бюгельні протези з кламерними і замковими кріпленнями, відбілювання зубів Київ, відгуки, відновлення, вініри, вартість стоматологічних послуг, видалення зубів, видалення зуба, виправлення прикусу, вкладка, гігієна порожнини рота, гінгівіт, дитячий стоматолог, естетична стоматологія, захворювання ясен, знімні акрилові протези, знімні зубні протези, знімні нейлонові протези, знімне протезування, зубів, зубні імплантати, зубні відкладення, зубний камінь, зубний наліт, зубозберігаючі операції, карієс, керамічні зубні коронки, київ, коронка, кровоточивість ясен, лікар стоматолог київ, лікування, лікування зубів, лікування зубів київ, лікування каналів коренів зубів, лікування каналів кореня зуба, мікропротези, мостовидний протез, мостоподібні протези, мостоподібне протезування на імплантатах, низькі ціни, оголені шийки зубів, ортодонт, парадонтит, парадонтоз, пародонтит, пародонтоз, періодонтит, пломби, поліклініка, постійний частковий протез, протезування зубів, протезування зубів київ, пульпіт, реставрація зубів, стоматолог, стоматолог терапевт, стоматолог київ, стоматолог київ недорого, стоматолог ортодонт, стоматолог ортопед, стоматолог хірург, стоматології києва, стоматологічні послуги, стоматологічні послуги за доступними цінами, стоматологічні послуги київ, стоматологічна допомога, стоматологічна клініка, стоматологічна поліклініка, стоматологічне лікування, стоматологічне протезування, стоматологічний кабінет, стоматологія київ, стоматологія київ недорого, терапевтична стоматологія, ультразвукова чистка зубів від зубного каменю, ультразвуковий скалер, ультразвуковий скейлер, фторування зубів, художня реставрація зубів, художня реставрація зуба, ціни, чистка, чистка ультразвуком, чутливість зубів